Ingen bra rubrik...

Har inte bloggat på ett par dagar,men jag har FÖR MKT att göra. De va ju iaf skolan idag som vanligt o jag hade engelska föredrag hahha de gick ju bra. Till sist så blev de dags för den VÄRSTA delen av dagen BALETTEN och eftersom vi tydligen skulle ha Hector somjagälskar♥ så kände jag att de va dags för en "pluggstund" ;) på biblioteket. Hahah jag va ju såklart inte ensam om dessa "känslor" haha så Tilde o Nea va oxå me. Allt va najjsnajjs tills att vi fick ett sms som ändrade allt =/ Jag vet att vi inte gjorde nått fel och jag känner att jag VERKLIGEN måste prata me "vissa" igen.........




 Hahah jag ser helt drogan ut men aja ;D





free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0