Daaageeeeeeennnnnn!!!!!!!

Skolan idag igen dåå =/ Men de va iaf sovmorgon så de va najs! ;) MEN TILDE VA SJUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Jah gillar INTE skolan utan Tilde och hon måste va frisk imon. Alla fick ha Roman minälskling på baletten idag,hehe faan vikken damp attack han fick på "vissa" ^^ Och nej jag e INTE italienare. Tydligen så tar italienare in ett spaghetti strå genom ena örat och drar ur de på andra sidan igen och så gör jag tydligen med de som Roman skriker till mej. Hahah de roliga e att han har rätt.... jag e nog italienare ändå ;) Nu så e Farmor o Farfar här och lagar köttbullar till oss och till efterrätt så har de köpt semlor♥ tilla alla oss. Men jag kan INTE äta!!! Jag MÅSTE vara nyttig. Så Pappa får äta min oxå haha ;D Ikväll så börjar OUTSIDERS så sjukt kul e de. Woho!!! Ska bli kulkul. De blev ingen MUF idag, vi skulle gö nått som jag ändå inte fattar så jag gick hem efter tåskolektionen. Jag MÅSTE lägga ut en bild på mina total förstörda tåskor sen.............

TILDE KAN DU SOVA HOS MEJ PÅ ONSDAG???
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0