Onsdag 3 feb

Jaoo, nu är mammi och Nessa hemma, och självklart blev det ju lite presenter^^, fick bl.a en rosa jogging overall från Victoria secret, en suuuper fin brun Longchamp väska, ett par till extra jogging byxor, och en rosa tröja, även de var från VS<3

Dagen var som vanligt, typ...tråkig ;s. Baletten med Hector, *host* han är ju bäst. Fick också nya tåskor! Det är ju kul, men det gör så himla ont att bryta in dem! Jazzen: höll på att somna hela tiden, jazz är så sjukt tråkigt! Längtar verkligen tills att jag börjar gymnasiet så att jag slipper alla sena dagar med dans.

Nu måste jag verkligen gå och plugga! Har kvar en del läxor att göra ;)



free glitter text and family website at FamilyLobby.com



Här kommer lite bilder på mina presenter















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0