Helgen

Tänkte berätta lite om min mycket trevliga helg!

Fredag: Fyllde 16! Sweet sixteen, ohyeah! Blonderade mitt hår! Det blev blondare som ni säkert förstår, love it love it! Skolkade också från baletten (hehe), och shoppade lite, en tunika från Tessie, och ett par jättefiina byxor.

Lördag: Hade lite tjejmiddag här hemma, drack bärs festade vilt! Hoho. Nej, jag skojade bara. Mycket mysig tjejmiddag med Tilde, Siri, och Angelica<3 Skrattade ihjäl oss och hade mycket flummigt :)

Söndag: Varit och ätit en exklusiv lunch på burger king med pappa och Sam, och...det var det ;D sedan kunde jag ju inte heller motsto frestelsen att plugga. *host* men vi har nationella i svenska nästa vecka, blev tvungen att plugga för jag nådde inte ens upp till målen i svenska för invandrare, pluggplugg... Idag har jag även tittat på film och chillat runt här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0